stihl benzin hækkeklipper.

stihl benzin hækkeklipper.

er der nogen af af jer der har erfaring af stihls kækkeklippere.

og jeg overvejer at købe en af stihls hækkeklipper. ca.pris. 5000kr. (stihl hs 81)
eller der under. lidt unser 4000kr. ! stihl hs 45. hs 46. hs 56.
til noget grove hække.! for at erstatte viking He 715. 230v. el hækkeklipper.
så den kan komme på "efterløn".! men batteri modellerne er inden for rækkevide.!
hvis ikke andet mærke at fortrække.!
 

men jeg ved at en af jer der har en gammel traver af en stihl benzin hækkeklipper.
der bare køre. hvis den er stadig liv i den.! (ktm.)
stihl benzin hækkeklipper. er der nogen af af... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Enig, Aspen er også foretrukket her til småmaskiner....
OK Jørgen, min folkepension er jo ganske betydelig, så jeg flotter mig sgu og bruger 60 kr. årligt på lugtfri brændstof til mine småmaskiner. Hvad skulle jeg dog ellers bruge de sparede 30 kr. årligt på???!!
6 gange sparet migræne = 5 kr. pr. gang. Det har jeg sgu råd til ud af den rigelig folkepension.
Men hvis det piner dig, at jeg ødsler min folkepension væk på den måde, må du endelig sige til, og jeg skal overveje at ændre adfærd.

Med venlig hilsen
ktm

 

Årh Hold nu op Ktm jeg sigtede jo ikke direkte på nogen af jer, men holder bare på at totakts vitaminer er en go ting. Prøv at sige andet på et MZ træf hvor en hver der kommer på en firetakter bliver anbefalet at holde uden for hegnet. Der er de lige så krakilske som havde det været et HD træf. Nu køre jeg sjældent med totakts motorer ( Havemaskiner ) uden at det blæser noget så røgen hurtigt ryger væk og helst over til naboen der har en uvane med at brænde dæk af fælgene blot for at kunne sælge fælgene som gammelt jern.
ja. så er min hækkeklipper er tilkørt i tomgang med nogle lette gas.
ca. 1 1/2 timestid. stadig lidt tilbage i tanken. da jeg slukkede den.
så jeg gætter på at den kan køre ca. 1 3/4 timers tid på 280 ml.
som tanken kan rumme.
men efter nogle tanke er den siste med på toppen.
under tilkøring.!
måske klipper jeg hækken i morgen hvis vejret er med.!
Annonce
Klippede hæk sammen med kranen, færdig ud til vejen på en formiddag med min bosch elklipper. Naboen smed sin Stihl 60 cm benzinklipper over hegnet og sagde: der er øl, når du er færdig. Tog fat på den lange hæk ud til marken. 1/2 time efter sad vi på hans terrasse og kranen har udskrevet en check på 2300 til en benzin- een. Se DET var et eventyr!

 

Måske lettere brugt efter den halve time?? 

Med venlig hilsen
ktm

 

Ku dårlig nok knipse snippen af dåsen (på øllen) ;-)

 

Skrevet af uldal på 24 aug 2014 23:24
Ku dårlig nok knipse snippen af dåsen (på øllen) ;-)



Jeg kender det!!

Med venlig hilsen
ktm

 

i morgen sker det. at klippe hæk. med stihl hs 56c.
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis