siemens tørretumbler starter ikke.

Hey.

Vi har i opgangen jeg bor i en fælles tørretumbler som ikke vil starte. I stedet giver den bare 2 korte bip.

Det er en Siemens wt44e160sk/12

Jeg kan ikke finde en service manual online, så kan ikke finde ud af hvad det er.

Er der nogen der har en ide, eller ligger inde med en digital manual?

MVH
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Ups, mit link virker ikke.  Prøv dette i stedet: www.siemens-home.dk/kundeservice.html og download din brugsforvirring nederst til højre under typeskiltsguide og brugsanvisninger.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
1000 tak..

Men desværre står der ikke noget om hvad de 2 bip betyder
Skrevet af Klyp på 25 okt 2013 11:33
1000 tak..

Men desværre står der ikke noget om hvad de 2 bip betyder
Øv, det er træls. Skriv dem en mail eller ring til deres service et eller andet.

Mvh. Leif.

Onliner:

Fandt du en løsning på problemet, har det samme problem?

Mvh

Nicolai

Annonce

Hej Nicolai. Så vidt jeg husker endte det bare med en ny maskine.  

Håber du finder ud af noget.

Hej. Jeg har også helt samme problem med at min tørretumbler bare bibber 2x.  Fandt nogle af jer ud af hvad årsagen er? 😅
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis