Antenne Hyundai Accent 2004

Hej,

Jeg står med en Hyundai Accent 2004 hvor jeg skal ha skiftet teleskop antennen som sidder i bagerste hjørne ved bagsmækken. Jeg tænkte at det var rimelig straight forward men jeg kan simpelthen ikke få den gamle af. Jeg kan komme ind til bunden af den efter jeg har pillet beklædningen af i bagagerummet men det er en stiver i vejen som gør at jeg kun kan få min hånd ind til den - ikke noget værktøj.

Er der noget på undersiden jeg skal løsne eller er det oppe fra man skal løsne noget? Jeg har prøvet at google en vejledning men uden held :-(
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sidder der ikke noget der ligner en møtrik på ydersiden hvor selve antennen kommer ud af skærmen?
Normalt fjerner man bare denne møtrik og kan så tage antennen ud ved at trække den baglæns ind i skærmen.

fase
Kan gummihætten ikke tages af, så gemmer der sig nok en møtrik under.
Håber I finder en løsning, jeg skal snart i gang med noget ligende
Hej
Antennen sidder stukket op i den gummi som du kan se ude fra !
I toppen af antennen (inde i gummiet) sidder der en kugle som holder antennen på plads !
Træk lodret nedefter i antennen inde i bagagerummet så kommer den ud af gummiebøsningen og kan så afmonteres !
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Ok super. Jeg har ikke lige haft tid til at kigge mere på det pga arbejde, men jeg giver mig i kast med det i morgen eftermiddag....
SUPER - løsningen var som polobjørn skrev :-) men desværre passer en universal elektrisk teleskop antenne fra THansen ikke så skal lige ha skaffet en anden :-)
Men tusind tak for hjælpen!!!
Skrevet af steelman på 25 okt 2013 20:37
SUPER - løsningen var som polobjørn skrev :-) men desværre passer en universal elektrisk teleskop antenne fra THansen ikke så skal lige ha skaffet en anden :-)
Men tusind tak for hjælpen!!!
Hej
Prøv lige om kuglen fra din gamle antenne ikke kan skrues af - kan den det - passer den måske også over på den nye antenne 
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis