Montering af anslagsplade

Hej herinde
Jeg er ikke en ørn udi gør-det-selv, men håber at kunne overraske min kære husbond! Det har jeg brug for jeres hjælp til...
Jeg skal have sat et hegn og låge op. Der har jeg fint styr på... Men så er der den der anslagsplade til skudrigelen! Hvordan skal den monteres? Underlaget er græs.
Kan nogen hjælpe mig?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er to muligheder, du kan grave et passende hul, mindst en halv meter dyb, hullet fylder du op med beton. Så skal du bruge et stykke jernrør der er lidt større indvendigt en din skudrigle bolt, læg noget gaffatape omkiing i den ene ende så der ikke kan trænge beton op i røret, stik det så ned i betonnen så det passer med bolten i skudriglen. Det skal ned så det er plant med betonnen, ellers render børn og forsåvidt også voksne og skvatter over den.
Hold da op! Det lyder kompliceret.. Jeg har sådan en plade med i 'pakken' som skal bruges til formålet men jeg kan ikke gennemskue princippet. Det er en flad plade med hul til rigelen men den skal jo sidde fast tænker jeg! Spørgsmålet er bare hvordan? Og skal jeg ud i et betonprojekt?
Hvorfor tager du ikke bare 40 cm jernrør og tæsker i jorden.? Sådan er flere af mine porte lavet
Skrevet af subwoof på 21 okt 2013 20:10
Hvorfor tager du ikke bare 40 cm jernrør og tæsker i jorden.? Sådan er flere af mine porte lavet
Selvfølgelig ! det er da meget nemmere, havde jeg ikke lige tænkt på Så kan pladen bruges en anden gang, som skyts mod en man ikke bryder sig om.
Jernrør lyder som en god idé! Det gør jeg... Tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis