Anbefalinger til højt fryseskab der ikke er for dyrt?

Vi skal have en skabsfryser som skal stå i kælderen så udseende og støjniveau er ikke så vigtige. Den skal være af den høje type, dvs. 180+, og gerne med automatisk afrimning, og ellers bare fornuftig i strømforbrug, lang holdbarhed og ikke for dyr.

Vi har kig på denne som ser fin ud, men vil høre om der er andre bedre forslag i samme prisleje?

Bosch fryser GSN36VW30

Der findes også en Siemens GS36NVW30 som er 100% magen til, blot lidt dyrere og med Siemens logo på.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For ca 8 år siden, var jeg ude ved Onkel Harald og hente to skabe som dem her i en ældre model: www.harald-nyborg.dk/p1478/fryseskab-wasco-f3200n Begge har virket upåklageligt til dags dato.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det kiggede jeg også på, men 1000 krs forskel fra et anerkendt mærke som Bosch og så ned til "Wasco" som sikkert er harald nyborgs eget mærke, synes jeg måske ikke er et smart sted at spare. Hvor får man fx reservedele til det Wasco skab?

I øvrigt bruger det en del mere strøm, så prisforskellen er tilbagebetalt på 5 år.
Skrevet af esbenvb på 20 okt 2013 23:15
Det kiggede jeg også på, men 1000 krs forskel fra et anerkendt mærke som Bosch og så ned til "Wasco" som sikkert er harald nyborgs eget mærke, synes jeg måske ikke er et smart sted at spare. Hvor får man fx reservedele til det Wasco skab?

I øvrigt bruger det en del mere strøm, så prisforskellen er tilbagebetalt på 5 år.
Tja, du kan jo ikke få alt for ingenting.  Hvis du lige gad læse det link ordenteligt, ser du et telefonnummer hvor der forhandles reservedele og laves service. Firmaet der havde da både en skuffe og et frontlåg til det omtalte skab sidste år og prisen er betydelig lavere end man ser til de såkaldte anerkendte mærker. Det er op til dig hvass og hvorledes.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis