Ny loftlem, problemer med stigen!

Ville høre om en her inde kunne ligge inde med en smart ide til hvad jeg lige kan bruge til at ændre lidt i konstruktionen af stigen på mit nye loftlem.

Problemet er at stigen er sådan en slå ud stige af træ, så den tager cirka 1 meter ud i rummet for at slå den ud fordi den knækker på midten og skal så foldes ud (tror de fleste billige loftlemmen har monteret en sådan stige) men jeg vil gerne have bygget om i mit bryggers hvor loftlemmen er monteret, og det gør så at der hvor min stige nu slår ud vil den komme til at ramme ind i min vaskemaskine. Kan man få eller lave noget beslag så i stedet for at folde stigen ud, så trækker man den bare lige ned så den ikke har brug for så meget plads for at komme i fuld længde? Stigen står fint nok når den er slået ud, problemet er bare når den skal foldes ud så tager den lige lovlig meget plads i rummet.!!

Håber der er en med en smart og nogenlunde billig løsning
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis man nu skære x antal cm af stigens længde, vil det så ikke løse problemet, ved at få den til at stå mere lodret ?
Ellers montere en teleskop stige som herhttp://ewlofttrapper.dk/wp-content/uploads/2012/04/DSC00131.jpg

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis