Forskel på GSM Main & GSM Aux Antenne

Hej

Hvad er forskellen på en GSM Main antenne og en GSM Aux antenne

Hvad er en Aux antenne i forhold til en "Main" antenne ?

/lars
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, et gæt kunne være at main antennen er den indbyggede og aux er det externe antennestik.

Meennn måske kommer der et meget bedre bud, hvis du lader være med at være så hemmelighedsfuld med, hvor/hvad det er for et apperatur du har fundet udtrykket.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
  Øh , Teltonika RUT500. Hwass er det ?   Åh, formoder det er denne www.tele-online.dk/product/teltonik...uset-1023/    ?????

Der er desværre ikke lige adgang til en betjeningsvildledning på linket, så jeg kan læse mig til fakta. Har du ikke en sådanne ?? Og hvad siger den ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Ups, her er brugsforvirringen, håber jeg.   www.teltonika.eu/uploads/docs/RUT50..._v2_20.pdf

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har kun en kvik manual og i den står AUX ikke forklaret.

Tror heller ikke der gør i en evt "hoved" manual

Søger "bare" en forklaring på hvad en AUX antenne er i forhold til en Main antenne
Annonce
Skrevet af splitbus på 23 okt 2013 19:47
Har kun en kvik manual og i den står AUX ikke forklaret.

Tror heller ikke der gør i en evt "hoved" manual

Søger "bare" en forklaring på hvad en AUX antenne er i forhold til en Main antenne
Jamen dog, hvis det ikke står i den manual som jeg var så venlig at finde til dig, får du det nok heller aldrig at vide.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nitter...Forstår ikke hvorfor du er så negativ, spørger bare til en general forklaring af en AUX antenne og en "Main" antenne
Auxiliary skulle mene Secondary, så det er åbenbart et stik til en ekstra antenne

TAK, for hjælpen
Skrevet af splitbus på 24 okt 2013 12:42
Nitter...Forstår ikke hvorfor du er så negativ, spørger bare til en general forklaring af en AUX antenne og en "Main" antenne
Måske fordi du glemte det lille ord "generel" da du stillede spørgsmålet og ikke korrigerede da du havde muligheden.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis