Vil du med ud at køre stærkt ?

 Stram ballerne og se her: www.liveleak.com/view?i=053_1312480995 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Stram ballerne og se her: www.liveleak.com... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Nitter på 20 okt 2013 11:03
Hmm, du er vist ikke MC chauffør. Når man sidder på en MC og lægger den lidt ned, holder man faktisk automatisk hovedet i den position som kameraet viser. Hvis du ikke gør det mister du simpelthen orienteringen.

Ja, opløsningen og frameraten burde være højere hvis det var en biograffilm. Tøvs dog det er udmærket når man vil vise hvad der sker på en sådanne cykel.

Hmmm nu er det et par år(5) siden jeg solgte min Kawasaki ZX9R, så jeg er ikke motorcykelist(var det sådan et ord du ledte efter?)  mere, men derfor ved jeg alligevel godt det er stort set umuligt at holde hoved lodret gennem skarpe sving, hvis du er i tvivl så gå ind på youtube og kig på nogen videoer af motogp. 

Skrevet af Pizzabager på 20 okt 2013 13:59

Hmmm nu er det et par år(5) siden jeg solgte min Kawasaki ZX9R, så jeg er ikke motorcykelist(var det sådan et ord du ledte efter?)  mere, men derfor ved jeg alligevel godt det er stort set umuligt at holde hoved lodret gennem skarpe sving, hvis du er i tvivl så gå ind på youtube og kig på nogen videoer af motogp. 

Nu ledte jeg ikke ligefrem efter ordet motorcykellist, da betegnelsen er mig ret velkendt.  

Det er rigtigt det er svært og holde hovedet i "lod", når maskinen lægges lidt ned, men ikke desto mindre gør alle MC chauffører automatisk deres ypperligste. Forklaringen er den simple at alle bevægelser med hovedet, ud over at nikke nej og ja, påvirker ens orienteringssans ved at balancenerven bliver overstimuleret. Det er sjovt nok også derfor folk går hen og bliver søsyge, når der er lidt knolde på vandet. Fænomenet påvirker faktisk folks orienteringsevne i negativ retning.

Til din orientering, så har jeg kørt MC gennem de sidste 40 år. Min sidste "nye" maskine, er en her i landet ret sjælden trecylindret 750 cc. Den mangler knap et halvt år på bagen for at kunne kaldes veteran og er der med en rigtig L-D-S cykel.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis