Sæbekassebil

Hej

Min søn og jeg vil gerne i gang med at bygge en sæbekassebil. Er der nogen der ved, hvilke hjul er de mest velegnede og vigtigst hvor kan man anskaffe hjul, der er gode til en sæbekassebil
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal "bilen" køre på asfalt/fliser eller grus ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nok mest asfalt
Ja ok. Så bør i nok forsøge og finde nogle smalle hjul med kuglejer. Prøver lige og leder.

Sad ellers lige og så på disse, der nok er mest velegnet til grus men også kan bruges på asfalt:  www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Arbejdsb...sat-41153/

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan ikke rigtig finde andet her på nettet. Firmaet her: www.saebekassebil.dk/ har godt nok nogle hjul og aksler der er smallere, men de syntes dog ikke og køre på kuglelejer.

Mvh. Leif.

Onliner:
Da jeg var dreng var de mest andvendte hjul fra barnevogne/klapvogne.
Da de er nemme at montere på en rundstang/aksel.

Jeg ville tage en tur på genbrugspladsen og se om der ikke skulle dukke noget op der kan bruges. Alternativt DBA eller Gul og Gratis kunne være noget.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis