hvorfor er teksten ude til højre???

Hej
når jeg læser indlæggene her på siden, så står overskrift og avatar som det plejer. men selve indlæggets tekst står ude til højre med alle reklamerne oven i.
P....hamrende irriterende?
Prøvede at lave et screenshot men tror ikke det kommer med her. 
Hvad er der galt med min computer??
Med venlig hilsen
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej når jeg læser indlæggene her på siden, så... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@AllanE
Det er sjældent det opstår, måske en gang om måneden, men jeg sender et shot, når det opstår igen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Allan jeg prøver igen i aften, jeg tror det er min pc. For jeg kan ikke komme ind på siden i mere end nogle få sekunder, så stilles jeg om til en "robinhood" der vil have penge...
Dette er fra mobilen.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Allan jeg prøver igen i aften, jeg tror det er min pc. For jeg kan ikke komme ind på siden i mere end nogle få sekunder, så stilles jeg om til en "robinhood" der vil have penge...
Dette er fra mobilen.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Prøv med internet Explorer - kan være din opsætning i Firefox, der er noget i vejen med.

Bruger selv Firefox uden problemer - men har oplevet andre sites, hvor det hjalp at skifte til IE.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

..så stilles jeg om til en "robinhood" der vil have penge...

Det lugter temmelig kraftigt af en infektion

Det bedste du kan gøre er at henvende dig hos Spywarefri.dk (link) oprette en bruger og oprette en tråd i kategorien Almindelig rensning.

Vil du hellere prøve selv, så prøv at SE HER (link)
Prøv også at køre en skanning med Malwarebytes AntiMalware Free (link) og lad den fjerne hvad den finder.
Når du installerer, så husk lige at fjerne et flueben ved Start 14 dages prøve på pro udgaven... (eller noget i den stil).

Med lidt held fjerner det snavset, men helt sikker bliver du kun, hvis du lader Spywarefri kigge efter.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Annonce
Allan pop-up advarslen er der ikke i dag. De er ikke noget nede for neden. Teksten er stadig helt ude til højre.
Jeg har scaneet pc'en og der var ikke noget,- men det passer nu ikke helt for robinhood og en sindsyg pop-up ting med slibribe forslag dukker op hele tiden. Jeg har avast lige pt og går tilbage til Panda,-det virkede fint i 8 år.
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hvis du kender webadressen på de sider du ikke ønsker kan du blokere dem i Avast! - under værktøjer og sideblokering.

Sammen med Microsoft security essentials holder Avast! nu min computer pænt ren.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

nu har panda fjernet alt snavs ;-). Ganske gratis!
Men alt står stadig til højre. Jeg konverterer til IE og ser om det hjælper.
Mth
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Nu med IE og alt ser fint ud.....Tja...Firefox var åbenbart ikke helt rigtig indstillet.
Mvh
Helle,-på Møn med høj himmel og solskin

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Skrevet af Raknes på 18 okt 2013 11:06
Nu med IE og alt ser fint ud.....Tja...Firefox var åbenbart ikke helt rigtig indstillet.
Mvh
Helle,-på Møn med høj himmel og solskin

Godt det virker

Så har du "bare" en lille opgave med at konfigurere din Firefox - hvis du vil bruge den.

Det er i øvrigt også høj himmel og solskin her i Midtjylland

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis