Bremser på Brenderup TB260

Hej

Er i gang med at renovere bremser på min trailer, men klodserne vender ikke ens i begge sider?
Skal de ikke det? 


billede 1

billede 2

Synes selv det ser mest rigtig ud på det nederste billede, da den lille halv måne passer ind bakspærren (tror jeg den hedder)
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lækre billeder ;-)
Ja, nu er det fandens svært at se på de billeder, da du har glemt og tænde for blitzen. For mig ser det rigtigt ud på billede to. Men kan også se at belægningen er ved at løsne sig på et par af bakkerne. Det kan dog godt være lyset, eller rettere, det manglende lys der spiller ind.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er i øvrigt lidt om bremser på trailere her, også AL-KO. Det er ikke meget men håber det er til en smule hjælp. www.valeryd.dk/vanliga_fragor.asp

PS. Dine aksler er i øvrigt af fabrikatet AL-KO.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg mener billede nr.2 er forkert da den skrå kant på baggen ikke skal sidde på justerskruen men på den modsatte side.
Billede 2 vender de rigtig på
væær opmærksom på at få det hele skilt ad og renset så det virker især hak hjulene der bruges til at justere bremserne med men også bak låse pladerne skal køre ubesværet i vrikke leddet , og ja det ser ud til belægningerne er ved at slippe bakkerne , ser det ca 2x ugentlig at vi får en trailer ind hvor belæægningerne er kørt delvis med rundt i tromlerne , og kablerne koster næsten ingenting ,så skift i samme omgang

Tim  
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis