Hadyman hjælp

Hej Lav-Det-Selv'er,

Vi har et udlejningshus hvor der i ny og næ skal laves reparationer/forbedringer og søger en "handyman" der kan hjælpe med dette. Han/hun skal selv have det fornødne værktøj. Er der nogen som har gode forslag til hvor vi kan finde sådan hjælp? 

Huset ligger i Ballerup/Måløv området.

Håber at høre fra Jer.

Koben



10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis i har råd til både at have hus og et til udlejning, har i også råd til at betale en Håndværker til arbejdet ! Har i ikke råd til det så sælg hytten
Jamen da så hjælpsom :-)

Nu bor jeg dog ikke på øen, så vil ikke byde ind med hjælp.

Det kan jo handle om andet end at have råd, feks.om at hvis man kan spare lidt her og der, kunne der måske blive lidt ekstra til huset, samt en ekstra weekend i sommerhus til udlejer ;-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Håndværker, hold nu dine spydige kommentarer for dig selv. Du spreder en dårlig stemning i forummet. Hvis ikke det er noget for dig, så lad være at poste i tråden.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, vil du slet ikke kunne lade være med at komme med et modsvar til dette, i stedet for at tænke, at der måske er noget om det, tage det til dig, og tie.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Håndværkeren på 14 okt 2013 16:47
Hvis i har råd til både at have hus og et til udlejning, har i også råd til at betale en Håndværker til arbejdet ! Har i ikke råd til det så sælg hytten

Det kan være præcis det - der er ikke råd til det hele - der skal spares visse steder for at få råd til andet.

Jeg ville nok heller ikke have råd til sommerhuset, hvis jeg ikke lavede det meste selv, men skulle have håndværkere til alt.

Så jeg kan ikke se noget forkert i at søge en " handyman/vicevært " til at passe udlejningsejendommen.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af NJL gulvservice på 14 okt 2013 19:57
Af have et udlejnings hus, er jo en forretning, og i en forretning drejer det sig om af holde udgifterne nede,


Ja nu ku jeg, men jeg gider ikke tage diskutionen
Spar jeres sure opstød!

Der bliver spurgt efter en handyman! Hvor henne stod der det skulle være billigt??! En handyman kunne jo også være en håndværksuddannet, evt. Med flere kompetencer :-)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for Jeres svar, men jeg er desværre ikke  kommet meget nærmere en løsning.  
Vi bor selv i udlandet og har ikke lige mulighed for at komme forbi og lave de vedligeholdelsesopgaver der normalt er ved at have hus. Så det hanler ikke om at vi ikke vil bruge ordenlige håndværkere men istedet at vi gerne vil have en person der kan lave forskelligartet opgaver. 

Koben
prøv at ringe til ham her: MBJ gulve og service 50566008 er sikker på i kan finde på noget. Bare sig du har fået nummeret af Jan
Tjek din indbakke på forum

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis