Næsten boligejer igen...

Så mangler der bare den sidste del af hushandlen, så er bliver undertegnet "næsten" boligejer igen, har jeg godt nok set frem til længe, at bo til leje i anden mands bolig, passer ikke lige undertegnet må jeg nok erkende.

Mistede jo det hele ved konkursen, og har forsøgt lige siden at finde en løsning på at få vores eget igen, det var dog ikke muligt i den forstand, men så faldt vi over HUSET her for et par uger siden, og det var sku svært bare at erkende vi ikke havde mulighed for at købe ejendommen, for første gang var vi begge enige om både husets placering, ejendommens indretning, børene adgang til skole osv.. men gennem et par møder med banker blev det dog klart at Heidi ikke ville kunne låne så længe vi bor sammen.

Men vi er begge godt trætte af nuværende lejemål, så noget skulle der ske på den front.

Mine forældre tilbød så deres hjælp i denne forbindelse, nemlig at købe huset og leje det ud til os, indtil vi selv har mulighed for at kunne købe huset af dem, forhåbentligt om en 4-5 år tid, når en gældssanering forhåbentligt er vel overstået.

Vi gav et bud på huset på en underskrevet købsaftale, med overtagelse allerede d. 1 nov. som sælger nu også har godtaget og skrevet under på også, nu ryger denne så videre til mine forældres bank, og vi får forhåbentligt et positivt svar, her i løbet af ugen.

Også så snart skøde er skrevet, skulle vi gerne få nøglerne overdraget også, da sælger alligevel bor på plejehjem, og ejendommen derfor har stået tomt i ca. ½ år.

Bliver befriende at bo i en ejendom hvor man igen kan gå og rode lidt, lave tingene som man har lyst til, og ikke skal spørge om lov at udføre forbedringer, samt tilladelse til at ændre ting som slet ikke virker i forbindelse med vores hverdag....
Så mangler der bare den sidste del af hushandlen... Vis hele indlægget
103 svar
 Følg tråden
Der er 100 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af MLU på 15 mar 2014 11:58

Ah hva??  10 spir for det... Det er satme godt klaret må jeg sige

Ellers stort tillykke med dit resultat.. Jeg syntes det der rigtig godt ud.. Flot lavet



Jep, det var jo kun 5 underskabe jeg selv skulle lave, højskabet havde jeg allerede så blev ændret til mediumskab, også var der bare at købe maling, lak og bejdse, 3 x 38mm ASK bordplader (999,- XL BYG tilbud), 12 sæt skinner til skufferne jeg selv lavede, melamin og MDF plader.

Vask og armatur kostede kun 1100,-

Greb havde jeg en masse liggende af, så skulle jeg ikke bruge penge på.

Men i alt er det lige under 10k for det hele.
Det køkken ligner jo en hel million!!

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Takker, er også selv rimelig tilfreds med resultatet...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også