Bordopvaskemaskine på badeværelset?

Hej alle sammen.

Jeg hader virkelig at vaske op, så meget faktisk at jeg ofte ikke orker at lave mad.
Jeg har derfor besluttet at anskaffe mig en brugt bordopvasker, men har fået vide af min varmemester at det ikke er tilladt at tilslutte sådan en maskine til vandhanen, men at jeg skal få en autoriseret installatør til at tilslutte den under vasken.

Nu er problemet bare, jeg er er en fattig studerende og har ikke råd til det i øjeblikket, men har set at der en en vandhane ude i badeværelset, som jeg går ud fra er til vaskemaskiner.

Kan man tilslutte en bordopvasker i den, indtil man har fået sparet penge op til en rigtig installation?

Mvh,

Den sultne og dovne student
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det en smule vanskeligt at tage dit udsagn alvorligt, for du er oppe imod en af livets uomgængeligheder. Hvis du sviner, det være sig hjemme eller ude, er du hjemfalden til opretning. 
Om ikke andet for at holde den personlige habitus oppe.
Men du skal have, ikke een, men to opvaskemaskiner.
En til det snavsede og en til det rene. Logistikken må du selv udruge.
Hanen går på maskinen, udledningen kan du lade pladre ud på gulvet.
Alt dette behøver en dårligt funderet vicevært ikke blive orienteret om.
Og hold så dig selv og din hule så tilfældige gæster siger: Nøj  

mvh

varmetossen

Jeg stillede dog min op i selve køkkenet, men jeg købte en konverter (ved ikke lige hvad den hedder). Den kunne sættes direkte på selve vandhanen i køkkenet, og kunne lige så nemt klikes af da jeg var færdig med at bruge. Mener at de har sådan en hos www.el-salg.dk men er ikke helt sikker. Hvis du har sådan en mener jeg ikke at dette vil være et problem for dig at gøre det.

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis