Pris på brugt motorsav

Hej
Der kommer en del spørgsmål fra mig pt.. 
Men jeg har en helt ny stil motorsav, og den er dejlig. 
Men kunne godt bruge en et nummer større nogle gange. 
Min chef vil sælge mig en stihl, relativt brugt men fungerer perfekt. 
Hvad må man give for sådan en.? 
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er jo svært men 1/4 - 1/3 af nyprisen ville vel ikke være helt skævt.
Skrevet af subwoof på 11 okt 2013 20:55
Hvad koster sådan en fra ny? En sav der er æodt over middel.. Min fik jeg i bytte for noget halm og noget gæld :-)

Se hvad en tilsvarende størrelse koster i dag-
Kan du ikke betale med lidt overarbejdstimer
Nej vi handler altid lidt om alting :-D der kan gå uger og år inden jeg får den sav kæbt, låner den bare hehe..
Byder ham en 1000 lap
Og sværets/kædens stand skal du også tage i betragtning, når du handler. Er ret enig med Jens i prissættelsen for gamle motorsave, der stadig kan fås reservedele til som med Stihl.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Kæden er ny, sværdet ser ok ud.
Men skal have savet nogle kubikmeter her i weekenden, der ikke kan gå i save kløve anlægget
bare lige til din info - Stihl er bare det bedste man kan få - sådan er det bare. Men sådan en er som regel også dyr, så det man gør hvis man køber et andet mærke er at man stadig KUN køber Stihl klinger, de er lidt dyere, men holder det længere. Selv køber jeg billige klinger, men skifter dem ud hele tiden i stedet for alt de slibning, men det er en anden sag. Nogle sliber de billige også, men det er også dem der bruger motorsav uden beskyttelsesudstyr og dem kender vi jo :-)))
Helt sikker en stihl er en god sav, men beskyttelse er jeg ikke god til at bruge ;-)
Indtil videre låner jeg saven Høhø det er billigere
Beskyttelse er jeg heller ikke god til at bruge, men er sikker på vores fruer har en anden opfattelse hvis vi fortæller dem hvad der kan ske hvis saven smutter og man feks ikke har sikkerhedsbukserne på. Måske en god ting at ønske sig i julegave nunår hun ønsker sig "projekter lavet" :-)))
Pas nu på.

rofl
Det kan du have ret i, det egentlig utroligt hvor pylret de kan være.. Især når man tanker på hvordan ee fleste kører bil..
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis