utæt tag

Hejsa
Jeg har konstateret at der er en utæthed i mit tag, det er heldigvis meget lidt og da jeg er i gang med en større renovering er der ingen skade sket.

Jeg har undersøgt taget og det eneste jeg har kunnet finde er, at der ved flere af skruerne "løber" en smule vand ned af dem.
Er dette normalt ved et eternittag (1976) og burde det være nok bare at skifte 'pakningerne' under skruerne?

På forhånd tak
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja hvis der ikke er revner, så en ny tætningsskive, måske er det nok at stramme skruen til.
Hvorfor svare med 2 links som overhovedet ikke indeholder noget relevant om emnet her, frem for at svare spørger på hans spørgsmål.

Eller give ham et direkte link ind til Cembrits hjemmeside omkring vedligehold af hans eternit tag.

Og til spørger, det er sikkert skruerne der skal efterspændes, skal de jævnligt for at sikrer et tæt tag, de nye skruer med gummipakning, skulle holde længer tid mellem efterspændingerne, men hvor meget ved vi af erfaring jo ikke endnu.
Hejsa!

Tak for jeres svar, skruer er nu efterspændt og flere tætningsskiver skiftet.. nu afventer jeg blot et regnvejr så jeg kan se om det har løst problemet

endnu en gang tak

Anders
Hej igen,

Hvis du kiggede ordentligt efter Koludabyg, så var det ene link direkte link fra vores webside - til vedligehold og reparation af eternittag på Cembrits hjemmeside - så pas på med spydigheder, før du har dit bagland i orden

Og til apa - fedt, måske regnen igår aftes ramte dit tag også. Eller var det kun i Vestjylland

Klittens Tømrer

www.klittens-tomrer.dk


Annonce
Har nu igen tjekket jeres hjemmeside en gang til, for at se om jeg overså noget.

Men nej, jeg kan intet relevant finde på nogle af de 2 links, der kunne hjælpe spørgeren, udover et side med 2 udgående link, hvoraf det ene er til Cembrit, men hvorfor ikke bare poste det så....

http://www.cembrit.dk/Produkt_visning-3330.aspx?GroupID=GROUP4&ProductID=PROD1364

Hvilket også er mere eller mindre ubrugeligt for spørgeren, så spydighederne var det ikke, bare en konstatering af linkséne intet værdi havde for spørgeren, men kun værdi for jer, i form af linkbuilding til jeres hjemmeside.

Vil man link til en vejledning hos Cembrit, så gøres det faktisk rimeligt nemt som eksemplet nedenunder.

http://www.cembrit.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=%2fFiles%2fFiler%2fDE%2fBrochurer%2fVedligeholdelse_Cembrit_Boelgepladetag_296.pdf
Jeg skal da love for, at du har NEJ-hatten på, hva

Mit indlæg starter med at medgive, at en anden kommentar har ret - efter min mening.

Herefter et forsøg på at tilføre Apa mere viden om tag/reparation: "Har du brug for... kan vores hjemmeside MÅSKE hjælpe dig"

Der står intet sted, at svaret findes her - men at vores webside kan være platform for videndeling - "måske" betyder nemlig bare, at der er en mulighed

Beklager, hvis det har stødt dig på nogen måde - det er bestemt ikke meningen.

Og linkbuilding - det var nok ikke lige her, jeg ville gøre det, hvis jeg skulle

Klittens Tømrer

www.klittens-tomrer.dk


Nå de herrer, nu skal denne tråd jo ikke udvikle sig til mudderkast
Jeg har fået løst min problem så jeg er en glad mand, og endnu en gang takker jeg for hjælpen

Når det så er sagt, så kan jeg da godt give lidt feedback.
Koludabyg har jo lidt ret, din hjemmeside giver jo ikke "råd om vedligeholdelse og reparation af tag", så det var jo blot for at henvise mig til Cembrit's side.
Så lad os nu bare kalde en skovl for en skovl og det andet der et ærligt forsøg på lidt reklame for sin virksomhed

God dag til jer begge to

Rigtig glad for at du fik løst dit problem!

Reklame er en helt anden sag - self vil vi gerne "være med" hvor det sker. Men linkbuilding - det er det altså ikke Det er et spørgsmål om at forsøge at engagere sig og skabe værdi for vores kunder, som opfordres til at bruge dette - by the way - superfine netværk. Derfor er vi jo også nødt til at være her.

God dag til begge HERRER og PS: Jeg er ikke en Hr. men en frk.

Klittens Tømrer

www.klittens-tomrer.dk


Lige over frk
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis