Fra enfam. hus til tofam. hus

Hej

Har ikke noget aktuelt projekt, men har til tider set enfamilie huse som måske var egnede til at lave til to lejligheder og udleje.

Men.. Hvad krav skal man regne med at blive mødt med og er det overhovedet muligt at ændre?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan sådan set godt følge din tanke, men så skal huset bestilles og bygges som et to familie hus.
Det er ikke sådan bare lige til at ændre et eksisterende hus, alle elindstalationer skal ændres til særskilte indstalationer med egne målere. Varmen skal ændres til to enheder og det samme gælder kloarkeringen.
Men det er jo tiden at huse skal være overdiminitionerede, de fleste vil gerne have en stue på størelse med tronsalen på Christiansborg og børnerne skal da også helst have hver sit værelse på mindst 25 m2. To toiletter er da et minimus krav o.s.v.  o.s.v.  
Skrevet af ktm på 10 okt 2013 15:53
4 toiletter!!!


I hver lejlighed vel så?

Man høre da ofte om villa lejligheder, enten som lejer eller ejerlejligheder, så mulighederne er der da.
Men starter ved at spørge hos kommunen, om de også synes det er en god ide'
Tjah ! ! ! der er jo menesker hvorom der siges at de bor i et Lokum
4 toiletter!! Alt skal jo være retro, så hvad med lokum i gården, sikker på det kunne være ny trend :-)

Tak for svar, ved godt man skal starte med at spørge kommunen, bare ikke så nemt uden noget konkret. Havde håbet der var nogen der havde været involveret i noget tilsvarende.
HÆ HÆ Pjokke, der afslørede du næsten din alder
Og ialfald ikke gammel nok til at have prøvet Lokum i gården, jeg husker den tid, hvor man vinterdage næsten frøs fast til lokums brædtet og stanken sommer dage fra tønden. Det er jeg sikker på aldrig bliver moderne igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis