LED pære, 1050 lumen (ca. 11 watt/75 watt), hvilken?

Vi har købt os en ny brugt flot lampe (Flos romeo moon s2 pendel) på DBA. Denne er originalt monteret med en 75 watts halogenpære, E27 og den giver et fantastisk flot lys.

MEN det duer jo ikke når alle andre pærer i huset er spare- og LED pærer.

Min lokale lampepusher ville have fra kr. 250 - 350 for en LED pære og ved søgning på nettet kan jeg se at det måske er prislejet for disse nye pærer???

Ikea tager jo kr. 89 for deres pærer og vi er super tilfredse med disse, men de går jo kun op til 10 watt/ 600 lumen.

Jeg kan se at Harald Nyborg har en 12 watts Cosna på 1050 Lumen, men så er lysvinklen helt nede på 120 grader. Og tør man købe Cosna?

http://www.harald-nyborg.dk/p1248/paere-led-12w-e27-a60

Har jeg overset det perfekte sted at købe LED pærer med stort Lumen tal? Eller skal jeg bide i det sure æble og betale kr. 250 for en pære 

kh

Henrik - Herning




Hundefar

Vi har købt os en ny brugt flot lampe (Flos romeo... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af StenKrog på 04 nov 2013 17:00
hundefar - lad os endelig få en opdatering!! det lyder meget billigt...

Ja, lige så billigt som nogle udefinerbare fra Kina på ebay..........
Og endda med en god farvegengivelse.
Et billede ville være godt

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Test er måske så meget sagt.... Jeg har monteret IKEA pæren til 40 kroner i en lampe på mit kontor og umiddelbart syntes jeg den lyser tilfredsstillende og med et behageligt lys, så 5 ud af 5 stjerner fra mig foreløbig.

Jeg så iøvrigt at Jem og Fix har Phillips LED pærer til kr. 80 i denne uge, men jeg har ikke undersøgt de tekniske data.

Men priserne går åbenbart kun 1 vej og det er nedad :-)

Hundefar

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis