chrysler grand voyager benzin. Kent A 680 7950 06-10-2013 09:34 Nogle der har effaring med disse.. Fra årgange imellem 2000 til 2004. 9 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Klaus Lundstedt 2622 4780 06-10-2013 10:44 Ja. En af vores venner have lånt en af firmaet, og en vintermorgen ville han lige varme bilen op til glæde for konen, så han gik ud og startede, og så var der lige tid til en hurtig kop kaffe. På vejen ind hørte han et klik fra bilen, og så var dørene låst, og kun een nøgle med. Så gik den morgen Ved godt det ikke hjalp dig, men ku ikk la vær mvh varmetossen
Kent A Trådstarter 680 7950 06-10-2013 20:21 he he sjovt.. Det kan også ske med så mange andre mærker.
ktm 8948 4540 06-10-2013 22:32 Skrevet af Kent A på 06 okt 2013 20:21 he he sjovt.. Det kan også ske med så mange andre mærker. Næh, der er netop ikke sjovt, når man står med en MB nede i Sydfrandkrig, der glimrede ved netop det. Kender kun ældre Chrysler, og de glimrede ved at bruge endnu meget mere benzin end andre biler jeg havde haft indtil da! Med venlig hilsen ktm
Nitter 5936 7700 06-10-2013 23:04 Skrevet af ktm på 06 okt 2013 22:32 Hvortil jeg kan føje til at det gør den omtalte nyere også, om end i lidt mindre grad. Ellers er det såment en dejlig bil at køre i, men dyr og besværlig at reparere. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Klaus Lundstedt 2622 4780 06-10-2013 23:23 Hej. Så lige en godnathistorie fra det virkelige liv. For mange år siden passerede jeg den lokale Falckstation med det daværende barn i hånden på vej til vuggestuen, og hørte på afstand lyden af et desperat forsøg på at få en bil i gang. De var velsignet med en Dodge ambulance. 10 min. senere, på vej tilbage, stod falckmanden og kiggede ind i brevsprækken - læs motorklappen - på dyret, og udstødte et ÅÅÅÅÅÅHHHHHH. Dengang kørte Falck en reklame med: Kan du ikke starte den her - kan vi - - - Gæt hvad jeg sagde, og blikket kunne have dræbt en frikadelle. mvh varmetossen Annonce
Kent A Trådstarter 680 7950 07-10-2013 21:29 Ja jeg vil gerne ha en bil med lidt plads.. Så Økonomi er en biting.
Nitter 5936 7700 08-10-2013 01:01 Skrevet af Kent A på 07 okt 2013 21:29 Ja jeg vil gerne ha en bil med lidt plads.. Så Økonomi er en biting. Vel kun så lang tid der er lidt på kistebunden. Men så er det jo lige en dyt for dig. Jeg kan ikke rigtig forestille mig at indkøbsprisen ligger ret mange gange over skrotpræmien. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
ktm 8948 4540 08-10-2013 02:28 Vælger man at købe en sådan eller tilsvarende benzinforbruger, er man så at sige i købers absolutte marked. Der er ikke mange liebhavere til disse biler, og man kan forbedre sin økonomi betragteligt, hvis man har is i maven og byder meget under det almindeligvis forlangte beløb for bilen, f.eks. 30-50%. Det er lykkedes meget let for mig, 2 gange, inden for de sidste par år. Med venlig hilsen ktm
Kent A Trådstarter 680 7950 08-10-2013 19:06 Jeg har intet imod at køre i en bil der koster imellem 8000 til 12.000kr i vægtafgift/grønafgiften. Samt køre under 10km/l Vores bil køre omkring 45km om dagen. Så vi køre maks 15.000km om året.. Bilen bliver købt kontant. Derved skal jeg ikke ligge en månede ydrelse til lån. Der ved skal jeg smide noget for at ha den på vejen. Altså forsikring, afgift og vejhjælp skal vi sige 15.000kr. Altså 1250kr i måneden. Benzin til 2000kr måneden. dvs rep i perlegruset 250kr Så min bil økonomi er 3500kr incl alt måneder. Jeg ved godt jeg kan få en spare bøtte billiger, men det er jo ikke sjovt..