til jer alle så en stort TAK for de fine ord
jeg vil prøve at kontakte dem kresten, og håndværkeren, min plan var faktisk os at bruge den lak

men hvorfor af vogen ?
den er med 7 kølruller måske der skal lidt fler side støtter på men ellers står den faktisk meget stabilt! eller tar jeg gruligt fejl??
den næste tid her skal bare bruges til at fundere over tilgangen til den, men tror nu jeg starter i bunden med at få alt gammelt af for så at smøre jernmønje på igen ude som inde, efter fulgt skal den med ned på vores lokale værft, hvor de gl. rotter kan hjælpe med at skifte agterspejlet.
til jer med v8 idéerne er den da meget god men tror nu den skal stå som den er, en raket bliver det jo aldrig.