Lille cnc KØBES ikke i træ. evt delvist færdig projekt

ønsker at købe en lille cnc. skriv hva I har..

den må ikke være I træ

vh Klaes

Handy klaes
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er budgettet?
Har ikk noget bestemt budget. Ser hva folk har. Keder priserne på stumper ud og ind. Har bare ikk tid til at bygge min færdig lige nu.

Handy klaes
Er der virkelig ikk nogen der har en til at stå uden stepp og styring???

Handy klaes

Hav en dejlig dag!
(Have a nice day!)
Dette er Andy fra Jinan Hengfei Machinery Equipment Co, Ltd Jeg vil gå til Danmark Glostrup at installere en cnc router og en laser maskine til kunden.
(This is Andy from Jinan Hengfei Machinery Equipment Co.,Ltd. I will go to Denmark Glostrup to install one cnc router and one laser machine for the customer.)
Hvis du er intrested i Thoss slags maskiner, kan du besøge denne fabrik og kontrollere maskinen. Jeg vil holde Danmark fra 10 januar - 24 januar.
(If you are intrested in thoss kinds of machines ,you can visit that factory and check the machine. I will stay Denmark from 10th January to 24th January.)
Venter på dit svar. Glædelig jul!
(Waiting for your reply. Merry Christmas!)

Jeg kan levere meget god kvalitet cnc router og bedste service. Vores virksomhed fremstiller alle former for CNC routere, så bare fortæl mig din hvad du ønsker at klippe eller gravere, lad mig give dig løsninger.
Mail: [email protected]
Mobil: +8618660770298
Thanks & venlig hilsen
Andy
Hej Mrklaes 
Ked af at svare dig så sent. 
Prisen er 4000usd, der arbejder størrelse er 600 * 900 * 100mm, 
spindel magt er 1,5 kW, Yako stepper driver, 1,5 kW taiwan delta inverter, nu har jeg installeret den maskine, klienter bruger det meget godt.

Jeg kan levere meget god kvalitet cnc router og bedste service. Vores virksomhed fremstiller alle former for CNC routere, så bare fortæl mig din hvad du ønsker at klippe eller gravere, lad mig give dig løsninger.
Mail: [email protected]
Mobil: +8618660770298
Thanks & venlig hilsen
Andy
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis