Hunden har bidt store laser af bl.a. dørkarmene.

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden at hunden har bidt i karmene sidst, så nu skal jeg til at rette op på unoderne.

Det er ret store laser den i dørkarmene der er bidt af, så det er desværre ikke bare at male oven på.

Men hvad skal jeg så spartle træet ud med og male med bagefter?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Glemmer du at give dyret mad ? Eller er det kedsomhed den lider af, husk at en hund max må være alene hjemme 5 timer !
Du er nok nød til at udskifte de karmstykker der er brugt som selskabs terapi af hunni, måske det så også var en ide at du gik til hunde træning med "dyret" jeg er sikker på at hunni vil finde meget sjovt og du lære en hel del om hunde psykologi.
har du selv haft en hvalp?

Det er ikke bare pynte-karmen den har bidt i, men selve terreassedørens tykke karm. Jeg ville være ked af at skal brække hele døren ud af huset.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
uuhh hvor jeg husker det! Efter et halvt år med en Schæferhvalp så lignede vores gang og bryggers en slagmark  ! Det var et mareridt at komme hjem fra arbejde og se hvad han så havde ødelagt !

2Kvm gulvtæppe bliver til en rigtig stor "garnnøgle" når det bliver trevlet op  En skydedør blev forvandlet til det rene pindebrænde, og gerikterne var gennemgnaskede  foruden diverse løsøre...

Nå, men det får jo heldigvis en ende, og så kan man begynde at nyde sin hund og bygge hjemmet op igen.

Jeg sleb ned og spartlede gerikterne op igen, inden de fik et lag maling. Dog fik vi sat ny hoveddør i (da den alligevel var utæt), så der slap jeg for at kæmpe med gerikterne her... 

Held og lykke med genopbygningen og "hundelivet" 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af christiannielsen på 03 okt 2013 17:32
har du selv haft en hvalp? 
Hvis du ser på Håndværkerens avatar, så ligger hans med garanti velforkælede hund og slår mave.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det lyder som om du/I var hårdere ramt end jeg har været

tak for indsparket, hvad spartlede du op med?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Ganske almindelig træ filler, af den færdigblandede art... ikke så meget hokus pokus, men det er et stort arbejde at slibe,spartle, slibe, spartle  flere gange   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ok det prøver jeg så
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu har min forkælde hund også fået hvalpetræning, og hun har aldrig bidt noget i stykker som hun ikke måtte bide i, hun har fået masser af legetøj der måtte knuses og ødelægges. Hun skraber heller aldrig på dørene eller laver andre unoder. Til gengæld er hun aldrig alene i mere end 4 timer. Jeg har været uheldig og ryge på hospitalet med fuld udrykning tre gange i de år jeg har haft hende, men jeg har nogle gode naboer der gerne tager sig af hende.
Og ja hun er meget forkælet men hun er også det eneste væsen jeg gider at være sammen med døgnet rundt, menesker bliver kedelige på nogle timer.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også