BCHelper

Hej, jeg har et problem.
Når pc'en startes kommer altid en meddelelse om at et program (BCHelper) ikke kan startes, fordi der mangler en fil "sqlite3.dll". Vedhæftet.
Jeg har surfet for at finde en løsning og flere steder rådes der til at downloade filen og indsætte den i C/Wndows/System32. Men det hjælper ikke!
PC'en kører med systemtype 64.
Jeg kan heller ikke afinstallere programmet

Venlig hilsen
Knud
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Venlig hilsen
Knud
jeg har haft samme problem, var inde i de programmer pcén starter med og fjernede den der, kan nu ikke huske hvordan jeg kom derind, jeg fandt vejledningen på nettet, ved af skrive "bchelper- systemfejl"

Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Tak Henrik S
Det vil jeg prøve i aften.

Venlig hilsen
Knud
hvis du kører 64 bit windows skal du kopiere den ind i c:\windows\syswow64. Det er sikkert en 32bit fil og de hører til i syswow64 og 64 bit filer hører til i system32.... Det er logik :-)
Det er højst sandsynligt noget snavs (Adware, ikke særlig alvorligt), der har sneget sig ind sammen med at andet program.

http://www.file.net/process/bchelper.exe.html

Prøv at se efter i Kontrolpanel > Programmer og funktioner om der findes et program der hedder BrowserCompanion og afnstaller det hvis det er tilfældet.

Prøv også om AdwCleaner ikke kan få ram på det. Du kan se hvordan her:

http://www.freewebsite-service.com/...leaner.php

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Hej
Jeg har fundet filen "sqlite3.dll" på nettet og indsat den i "c:\windows\syswow64" og så forsvandt meddelelsen. Tak.
Og jeg har kørt "AdwCleaner". Den fandt en masse ubrugeligt stads og slettede det, feks gamle "Babylon-filer". Dejligt.
Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Knud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis