Udvendig belysning

Jeg er snart nået dertil i mit bygge projekt hvor jeg skal have fundet nogle pæne udendørslamper til garagen og til indkørslen. Regner med 4 bedlamper og 5 væglamper. 

Min kone er nok til de gammeldags udseende smedejernslamper men det er lommen ikke til så hvis der er en der kender til noget der er til og betale for normale håndværkere og er i den stil vil jeg høre om det.

Det skal ikke forståes som om jeg ønsker et kompromis på kvaliteten. 

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
når du går ned på prisen, går du også ned på kvaliteten, dermed ikke sagt at du ikke kan få lamper til billige penge, som ikke også fint kan anvendes, bare være obs på, at mange af de "billige" bed lamper / pullert´er man køber, er udført med skummel samledåse i bunden af lampen, hvor det stort set er umuligt at få monteret to kabler i, og ligeledes umulig at få tæt, og en samledåse i bunden af en lampe, lige i jord overfalden, giver årsag til mange fejl...
Jeg har selv Cardiff lamperne fra nordlux, de er ok men ikke prangende i kvaliteten. Jeg har dem ti sluttet en automatsikring med indbygget hpfi så de ikke knalder hoved hpfi'en hvis der en dag skulle opstå fugtproblemer i en af dem. Har 5 stk monteret, og ikke haft nogle probleme endnu. Har også tre bedlamper stående som jeg ikke har fået sat op endnu, men har støbt tre baser i beton til at skrue dem fast i. De udendørsinstallationer jeg har set udført af elektrikere, har i øvrigt fået gavmilde mængder siliconefugemasse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis