Ideer til en pakkekalender til min kone?

Det er måske en smule uden for kategori, men der må da være nogle mænd herinde, der kan finde ud af at forkæle konen med andet end et nyt badeværelse, et toilet der ikke løber eller en indbygget grill? Har nogen af jer lavet en pakkekalender til jeres kone? Hvis ja, hvad indeholdt den af gode gaver. Mangler lidt kreativ inspiration
Det er måske en smule uden for kategori, men der... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Chr. på 07 okt 2013 00:54

Jeg har ikke dødsforagt nok til at prøve!

Chr.

Lidt off-topic - men apropos dødsforagt

http://www.dailymotion.com/video/xjzhww_a-monkey-with-a-death-wish_fun

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej,
jeg er ny her og har tilmeldt mig fordi jeg gerne vil finde en pakkekalender til min mand - og jeg vil blive usandsynlig glad for at finde en god en som jeg kan købe færdig! Hvad ville i blive glade for? Jeg gider ikke at smide penge ud af vinduet og syndes det ville være fantasktisk hvis man kunne finde en uden øl og barberskum. Han elsker at lave alt selv - især i haven og vores hus. Har i nogen gode ideer? Jeg prøver lige og finde udaf hvordan jeg kan lave en tråd her


Tro ikke dem som siger; liver kommer
Livet kommer ikke, livet er! Så hold om og hold af det :)
Skrevet af vintersol på 08-11-2016 16:26

Hej,
jeg er ny her og har tilmeldt mig fordi jeg gerne vil finde en pakkekalender til min mand - og jeg vil blive usandsynlig glad for at finde en god en som jeg kan købe færdig! Hvad ville i blive glade for? Jeg gider ikke at smide penge ud af vinduet og syndes det ville være fantasktisk hvis man kunne finde en uden øl og barberskum. Han elsker at lave alt selv - især i haven og vores hus. Har i nogen gode ideer? Jeg prøver lige og finde udaf hvordan jeg kan lave en tråd her

Plejer at ønske sokker og innerbukser, i håbet om det meste der bliver slæbt til huse kan bruges.   Men plejer dog ikke og blive synderlig populær med det ønske.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif,
haha - ja det kender jeg. Det er jo netop derfor jeg håber på at blive inspireret her, så jeg for en gang skyld kan overraske min mand

Tro ikke dem som siger; liver kommer
Livet kommer ikke, livet er! Så hold om og hold af det :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis