Min Ovn

Hej

Jeg har problemer med min ovn, og tænkte om der var nongen som måske har forstand på ovne som kunne hjælpe til?

Det er således at jeg har en gas ovn, hvor gassen stadig virker, men selve ovnen er gået i stykker, og ved ikke rigtig hvad der er galt, har prøvet at lave et sådan et standard tjek og kan ikke rigtig finde ud af, hvad det præcis kan være.. 

I kan se her, at jeg har prøvet at tage nogle billeder bag ved ovnen, hvordan den ser ud bagfra. 

Er der nogen som måske har nogle gode ideer til hvad det kan være?

På forhånd mange tak

Med Venlig Hilsen
Sandra
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kommer an på hvad der ikke virker.
Skrevet af Fagerli på 01 okt 2013 11:33
Hej

Det er ovnen der ikke virker, og uret på ovnen virker hellere ikke. Der er intet der tænder, når man tænder for ovnene, men når jeg tænder gassen, virker den helt fint.
Og jeg har no clue :/
Nu kommer gas og el jo fra to forskellige forsyningsledninger. Og her syntes det at være el delen der svigter. Er der sprunget en sikring ? Er stikket sat i kontakten og denne  tændt ? Ellers bør du nok bestille en elektrikker til og se på sagen, siden du har "no clue".   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis