PC/ Mac software til Genvex optima 250 Design

Haløjsa

Nu er jeg så blevet færdig med installation af mit Genvex Energy1, og hold da lige op for det bare køre, JM Ventilation har lige være og indregulere og alt er OK .
Men jeg har fundet ud af at der findes noget software til at logge og programmere controlleren med. Men på Genvex's hjemmeside kan jeg kun finde en version 2.1, og den vejledning de har lagt ud er til en ver 3.0, så jeg ved at der findes nyere, så nu er spørgsmålet så bare, er der nogen her ude der har ver 3.0 eller nyere, og hvis der er. Kender i så et sted det kan Downloades? om det er til PC eller Mac er et fedt, kunne bare godt tænke mig at få fingrene i softwaren så jeg kan få det testet .
Skal nok for god ordens skyld lige nævne at Genvex har lovet at sende nyeste software til mig, men det er ikke blevet til noget, og det er godt de ikke lever af at lave hjemmesider for deres er bestemt ikke noget at råbe hura for . Men så hvidt jeg kan se så er deres anlæg bare tiptop , og det er jo trods alt vigtigere end hjemmesiden.

MVH
Morten Dahl
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til lykke med det nye anlæg og det bedre indeklima.
Kontakt Genvex igen og få dem til, at sende dig en ny version og vejledning til installationen. Du skal jo ikke miste garantien på at lave noget, de ikke står inde for.

Hvad kan den nye soft ware som den gamle ikke kan?
Jeg har selv en Energy 2, så jeg er da lidt nysgerrig.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Tak tak
Er også bare helt vildt glad for alle de pludser vi får fra anlægen ;-)

Mht. software.

I følge instruktionen på Genvex's hjemmeside så kan man hente data fra SD kortet i Optima 250 Design panelet uden at skulle have kabel på.
Og så forventer jeg at jeg kan se værdierne fra min fugtmåler, som er indbygget i de nye Energy modeller, og da det er helt nyt vil jeg jo gerne lave så meget log over anlægget som muligt da jeg forsøger at finde de bedst mulige drift mønstre.

Har du software? Hvis du har hvilker version?

MVH
Morten Dahl
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis