Motor kursus søges (sejlbådsmotor)

Er der nogen der kender til et kursus, hvor man bliver trænet til vedligehold og gængse udskiftninger af sliddele? De sliddele jeg tænker på de lidt tungere ting og ikke kilerem, impeller eller den slags.
Pt. Er vi 5 sejlere der er interesseret i sådan et kursus - måske er der nogle der vil afholde sådan et kursus?

/Thomas

Thomas
Den glade ejer af en Beneteau Oceanis 381 fra 1998
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må du nok spørge dig rundt ved diverse motor reperatører, men jeg tror ikke det er lige til, det du jo forsøger er at tage brødet ud af munden på dem.
Hvis man ved hvilken ende af skruetrækkeren der passer i kærven, så er en værkstedshåndbog et glimrende kursus.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej
Forlaget "Sejlerklubben" - www.sejlerklubben.dk - har en udmærket håndbog om bådmotorer, den er dog på svensk.
Man kan komme langt med lidt selvstudie.

1691
på Fenderen holder man værkstedsaftener for at vise hvordan ting er skruet sammen

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Er dit postnr på djursland?
Så er der jo motorsamlingen: http://motorsamlingen.dk/ Det ku da godt være at der var en der fra der ville holde kursus. De er i hvert fald experter i stor stil.

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -

Vi holder motorkursus hos Havneservice Horsens, så hvis man følger os på FB bliver man opdateret. kurset er gratis     

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis