hvis der er andre derude som gerne selv vil lave sin bil er her muligheden.
der findes dette i odense tæt ved motorvejen.
det er vist det eneste i odense tilbage og måske det eneste på fyn ?
se link
http://www.gor-det-selv-vaerksted-odense.dk/
ved evt spørgsmål kontakt på tlf