IHC Wirekess 3 afbrydere til samme lampeudtag ?

Hej LDS

Da jeg er igang med en større renovering af huset skal der selvfølgelig også laves el arbejde
Er det muligt at koble 3 batteri tryk til det samme lampeudtag og her tænker jeg på IHC Wireless ? da jeg har brug for at kunne tænde og slukke 3 steder.
Og fungere lampeudtaget som et standard alm. lampeudtag her tænker jeg på at der skal monteres indbygningsspot på den og det vil jo nok se bedst ud hvis det blev tilsluttet oppe fra.
Altså når jeg har muffet de ledninger af der ikke skal bruges så tilslutter jeg nøjagtig som det gamle udtag ?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
angående spot - så er mellemledningen/tændledningen både ført ud på forsiden og bagsiden af udtaget - så det skulle ikke være et problem.

3 tryk skulle heller ikke give problemer - de kan klare op til 32 link pr. enhed http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98530_05.pdf
IHC Wireless er genialt... jeg har lige renoveret 2 værelser med wireless.... slap for at trække nye ledninger
HUSK: når du skal linke / programmere dit lampeudtag, skal der være belastning på den, (tilsluttede pære /spots)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis