Erfaring med Flexteam?

Vi skal have lavet gulvvarme i vores hus og er i gang med et samarbejde med Flexteam Gulvvarme. Vi er dog kommet til den problemstilling, at de vil have alt betaling forud! De vil have 10000kr alene ved ordrebekræftelse... Vi bliver alle steder frarådet på det kraftigste at betale noget som helst forud. Det er almindeligt at betale i rater, som arbejdet og materialer bliver leveret, og det fastholder vi at gøre.
Er det nogen, der har haft lignende eller andre erfaringer med Firmaet?  
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig skal i ikke betale noget forud, det var måske en ide at i rettede jer efter hvad andre råder jer til. Der er ikke noget der kan købes på klods og små rater i vore dage, i skal låne pengene i jeres bank og må så betale der. Det firma der skal leverer anlægget skal have deres penge når arbejdet er udført og ikke før. Til gengæld skal de have hele beløbet på en gang.
Hvis i er registreret i "Ribers" får i nok ualmindeligt svært ved at få et hvilket som helst firma til at lave noget på forskud.
Vi har skam pengene og er ikke dårlige betalere på nogen måde! Firmaet siger, at det er deres politik og det har aldrig været et problem, at kunderne skal betale forud. Jeg undrer mig bare, da min klare opfattelse er, at man betaler når arbejdet er udført (Og det er, hvad ALLE siger) -Det virker også som ganske sund fornuft! Det holder vi fast i, men er gået med til at betale løbende som materialer bliver leveret.
Så jeg var også bare interesseret i at høre, om der er nogen, der har samarbejdet med Flexteam og har været meget glade for det? Eller måske det modsatte...? Og om de også betalte forud?
Åh nej, det må du ikke uden du har papir på hvornår arbejdet er færdig udført og kørende, nu har du ricikoen for at du samler en masse matrialer uden at være sikker på at de bliver brugt hos dig og monteret hos dig.
Der findes altså mange vvs firmaer i dette land, behøver du så lige vælge et af de mest useriøse.
Enig, videre til næste firma.

Ingen reelle firmaer forlanger fuld betaling forud.

Kontant et lille lokalt vvs firma, det er sikkert også billigere i sidste ende.
Mange tak for jeres respons. Det bekraftiger kun vores egen fornemmelse. Jeg er dog stadig interesseret i at høre om erfaringer for dette firma, hvis I har nogen.
Annonce
Jeg ville holde mig væk.... http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=50756&kode=S9Cez98V
Hold da op, her vil jeg sige hvis ikke epr stopper samarbejdet med det Flexteam omgående, må manden have en stor skrue løs et sted, hvilket jeg ikke håber er tilfældet. Det link fortæller jo meget tydeligt at det skal han holde sig meget langt fra.
Lige lidt mere info....

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=flexteam&q=c01ed804-187b-4c51-a04a-f1f3f5478902&p=b099fd59-9994-4db4-8986-3c95f29c7dca&ts=1380228886&c=cvrdk&e=prod&rt=Safetynet&h=f07b12d82231d108fbe536b8ea86388f

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=31613841®typ=CVR&q=faacd1e3-2b8b-470a-bc2b-3578faac1f21&p=7de95dc9-9c97-41b2-a99b-20900992fe05&ts=1380228949&c=cvrdk&e=prod&rt=Safetynet&h=ff785cd23d532b6d755b9d0cc4cb2c69

De har dog ikke fået opdateret af nyeste APS også er under konkurs nu....

Jeg ser store røde alarm klokker her, håber du finder anden leverandør.
Kan se links ikke virker til CVR, men det er en lang liste af konkurser og opløste selskaber med navnet flexteam de har bag sig, endda på samme adresse, så er helt sikkert samme ejer.
Endnu et af de firmaer der ofte går på røven og starter op i et nyt navn eller nye fiktive ejere, de menesker burde spærres inde på en anstalt på ubestemt tid.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis