Tråden er låst

K: 18v Defekt boremaskine / Oplader.

Jeg har været så heldig at opladeren til svigerfars boremaskine stod af, mens den var i min varetægt.

Svigerfar har smidt kvitteringen væk, og jeg synes det er synd at kassere en blot 2 mdr. gammel boremaskine blot pga. manglende oplader, så vil skifte indmaden fra en funktionel oplader og se om jeg kan ikke kan få det til at virke på denne måde i stedet.

Så, hvis der er nogle af jer som skulle have en funktionel 18v oplader til en boremaskine til at ligge og flyde, så er jeg køber af denne for et symbolsk beløb / nogle øl. Gerne til afhentning i Nordjylland (Ellers kan post.dk nok hjælpe)

Alternativt, skulle nogle af jer ligge inde med en Kvittering for en Toolson 18v boremaskine, så er jeg i den grad også gerne aftager til denne.

På forhånd tak.
Mvh.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Danielwj på 23 sep 2013 15:38

Alternativt, skulle nogle af jer ligge inde med en Kvittering for en Toolson 18v boremaskine, så er jeg i den grad også gerne aftager til denne.

På forhånd tak.
Mvh.

Jeg tror ikke at nogen her på LDS. vil være med til den slags svindel, og havde du læst reglerne for brugen af LDS. havde du også set at opfordring til den slags er uønsket her.
Du er hermed anmeldt til Aministratoren
Venligheden er på Lds imponere mig gang på gang, skal beklage dybt jeg ikke er faldet over overstående regel i regel sættet, men havde det ikke været nok blot at fortælle mig det på en stille og rolig måde? Er det nødvendigt at stille den attitude op?

Men igen, beklager overstående, var ikke klar over det defineres som svindel, blot se bort fra sidste sætning og fokuser på opladeren.

Skulle der være nogen som har flere til at ligge, er det en 2.6 aH der står højst på ønske seddelen, mindre kan dog godt gå an også.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis