HJÆLP! Bilen vil ikke starte og køre mere.

Hej gutter og gutinder, håber der er nogle herinde der kan svare på mine frustrationer..

Det drejer sig om en Hyundai Accent fra 2000, som ikke vil starte og tage gassen mere..

Det hele startede med at den pludselig begyndte at miste trækkraften og ikke reagerede på speeder pedalen. Den hakkede og gik efter cirka 20-25min i stå.
Den ville efterfølgende gerne starte og stå i tomgang men så snart jeg gav gas, døde den igen.. Som om den blev kvalt, men det tyder på at den skam får benzin.

Fandt ud af at lamdasonden var defekt, luftmængdemåleren var også defekt og benzinfilter var rimelig tilstoppet så alle 3 dele er nu skiftet, men den vil stadig ikke. Igår ville den lige starte men døde ved gas.. Nu vil den heller ikke starte..

ps. motorlampen lyser ikke og testeren siger "ingen fejl"

HJÆLP, er ved at gå af forstanden over hvad det kan være? :-(
Hej gutter og gutinder, håber der er nogle herinde... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad var fejlen så, her et par måneder efter vi prøvede at hjælpe?


 

Tja og det er især typisk de nye brugere med sit første indlæg på siden.

Kunne man mon "lukke" tråde som i andre forummer, når løsningen er fundet. Altså så trådstarter skal runde af så andre der måske søger i forummet kunne få svar uden at lave lignende indlæg. Det må kunne laves så en påmindelse bliver sendt på mail når en tråd har været inaktiv en periode.


 

Måske trækker den falsk luft ind fra slangen fra luftfilteret.
Skrevet af Håndværkeren på 18 nov 2013 21:35
Store mand, hvis du er heldig, får du et svar, men ellers er det ret almindeligt at spørgeren glemmer alt om sagen og hjælpen

Lige som ude i virkeligheden


I steden for at tilvælge "Send mig en email ved nye indlæg i denne tråd"
Skulle man bare kunne fravælge "Send mig en email ved nye indlæg i denne tråd"
Annonce
Det kan du da også Henrik, gå op og fjern fluebenet øverst i tråden, så slipper du for flere mail fra denne tråd.
Og du kan redigere i 15 minutter efter du har sent dit svar, så du ikke behøver at lave to svar = to mails i min postkasse.
Undskyld Jørgen, det var ikke min mening at træde dig over tæerne.

Leg læser med stor interesse dine svar til folk, og bruger nogle af dem i dagligdagen.

Det har du da heller ikke gjort, jeg gav dig bare et hint om at du kan redigere i den tekst du har skrevet i op til 15 minutter efter du har sendt den. Jeg bruger det ofte når jeg lige opdage at jeg har lavet stavefejl o.l. Der er bare ikke mange nye der ved at der kan redigeres.
Held og lykke fremover.
Nåe okay.
Det triks bruger jeg også på byggepladens forum, når jeg er i Lego humør.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis