Havetraktor

Hejsa ved ik om det er det rigtige sted at lægge det ind på. nå mit spørgsmål er har lige fået mig en murray sentinal 17hk med hydrostat og syntes den køre meget langsomt nogen der har erfaringer med det hvad der kan være galt på forhånd tak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fremdrigtremmen er slap

 

Eller indstillingen af forbidelsen fra håndtaget/fodpedal der regulere farten til selve hydrostatenheden.

Men den kommer nok aldrig over de 8 km i orginal udgave som normalt også er for hurtigt til at barbere en plæne hvis den skal "ligne noget".

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvilken olie skal jeg så fylde i hydrostaten
Kig i brugermanualen.
Det er vigtigt at det er den rigtige olie, der kommer på.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af balderbrian på 23 sep 2013 14:11
Hvilken olie skal jeg så fylde i hydrostaten
Tja, nu er du jo ret nærrig med oplysninger om, nøjagtig hvilken model af "vidunderet" du er i besiddelse af. Men monstro ikke det var en god begyndelse at finde bruger manualen her: http://www.murray.com/us/en/support/manuals/  for at finde ud af om det overhovedet er muligt at aftappe/påfylde olie i hydrostaten og i så fald hvilken type.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis