Udskiftning af defekt kabel til projektoren

Som overskriften siger, har jeg et defekt kabel til min projektor. Jeg har endestykket mistænkt for at have lidt overlast, hvorfor jeg gerne vil udskifte det inden jeg køber en ny AutoLink.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad kabelhovedet hedder, eller hvor jeg kan købe det? Har vedhæftet billedet.

Desuden er det sådan en AutoLink jeg har: http://www.euroscreens.se/home-3/pr...spx?pid=43
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke stik-typen. Jeg kan anbefale dig at tage et bedre billede og lave en billedsøgning på google. Jeg har prøvet at lave en billedsøgning med billedet i topic, men det er simpelthen for ringe..
Det kunne godt ligne denne her... Klik her ...men ellers ville jeg prøve at skrive til dem, med et bedre billede og nogle mål på stikket, de kan garanteret hjælpe dig. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 18 sep 2013 18:16
Det kunne godt ligne denne her... Klik her ...men ellers ville jeg prøve at skrive til dem, med et bedre billede og nogle mål på stikket, de kan garanteret hjælpe dig. 
Det er ikke det stik Henrik. Det du har fundet bruges som mikrofonstik på kommikationsradioer før det blev moderne at styre radioen fra "spytsamleren".

Men Gapp: Linket det dutter ikke. Prøv lige at rette det eller fortæl fabrikant og typenummer. Det burde være muligt at købe en ny ledning.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
http://www.euroscreens.se/home-3/products-2/grupp/elec.aspx?pid=47&aid=43
Når du mener det er stikket/kablet den er gal med kunne du da prøve at skrælle plasticen af med en hobbykniv. Hvis prognosen er korrekt kan du efter en reparation støbe stikket ind i areldit igen eller lave en skarring på kablet med krympeflex. Der sker jo ikke andet end du må finde prangeren frem og købe en ny enhed hvis det ikke lykkes.

Hvad med modparten til stikket, kunne det ikke være der fejlen skal findes ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis