LED pærer blinker engang imellem i vores spejl

Hej.

Har lige skiftet vores GU10 10Watts pærer ud med nogle LED 1,5 Watts istedet i vores spejl på badeværelset. der er 14 stk ialt. JEg har brugt den transformer som der var brugt før, da den startede fra 10 Watt og op.
Samtidig har vi 3 spots i bruserummet som kører på samme tænding men har egen transformer.
Lyset i spejlet begynder nogle gange at blinke hvor efter at lyse normalt igen. Da jeg satte pærerne i, var der en der ikke var trykket ordentlig ned og derfor ikke lyste og der blinkede det også, men nu lyser alt fint.

Nogle ideer om hvad det kan være.
Kan transformeren have for stort et spænd?
På forhånd tak
Hej. Har lige skiftet vores GU10 10Watts pærer... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har helt glemt at melde tilbage Jeg skiftede 2 LED pærer ud med 2 almindelige 10 watt og nu er den blinken væk, så det kunne tyde på at den transformer ikke vil acceptere så få watt.
klavil skrev den 26-10-2013 23:00:59

Har helt glemt at melde tilbage Jeg skiftede 2 LED pærer ud med 2 almindelige 10 watt og nu er den blinken væk, så det kunne tyde på at den transformer ikke vil acceptere så få watt.

Hvor har du købt alm. ikke LED pærer?

 

LennartBertelsen skrev den 24-01-2023 08:30:27

klavil skrev den 26-10-2013 23:00:59

Har helt glemt at melde tilbage Jeg skiftede 2 LED pærer ud med 2 almindelige 10 watt og nu er den blinken væk, så det kunne tyde på at den transformer ikke vil acceptere så få watt.

Hvor har du købt alm. ikke LED pærer?

 

Du er godt klar over at du svarer på en tråd der blev skrevet for ~10 år siden, ikke?!   

Zerobite skrev den 24-01-2023 12:58:50

LennartBertelsen skrev den 24-01-2023 08:30:27

klavil skrev den 26-10-2013 23:00:59

Har helt glemt at melde tilbage Jeg skiftede 2 LED pærer ud med 2 almindelige 10 watt og nu er den blinken væk, så det kunne tyde på at den transformer ikke vil acceptere så få watt.

Hvor har du købt alm. ikke LED pærer?

 

Du er godt klar over at du svarer på en tråd der blev skrevet for ~10 år siden, ikke?!   

 Hov, det så jeg ikke lige....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis