Tråden er låst

Søges maskinsnedkerbog fra Skive tekniske skole

Hej Alle
Jeg søger efter en bog/ringbind, som man fik udleveret, når man startede på uddannelsen som maskinsnedker, i midten af firserne. Min egen er nemlig gået tabt i forbindelse med en flytning, og har nu fået brug for den igen. Jeg ville være glad for at låne en jeg kunne kopiere, eller en som jeg kunne købe.
M.v.h. Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet at kontakte STS igen.. de har måske end da en nyere udgave der er opdateret på en del punkter....
Jeg tror ikke den koster alverden...

Jeg husker de havde en "boghandel" fra min tid som maskintekniker studerende samme sted :-)
Det endte med et speciale i værktøjskonstruktion... og når man forlader det i tide kan det føre til rigtig meget forskellig artet :-)

MVH Njord

MVH Njord
Det var da et forsøg værd og jo jeg blev skam maskinsnedker, så forlod stedet i rette tid

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Du kan da låne min, men den er fra 1970, men den er vel for gammel?

Der sker immervæk meget på de ca. 10 til 15 år.

Ja prøv at ta' kontakt til Sk. Tek. Skole de har helt sikkert et eksemplar du kan købe. 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Den magen til din har jeg lånt på biblioteket, og ja der er sket meget på de år. Men ellers tak for budet. Det er også lykkedes mig at låne en fra 2002, så jeg klarer mig nok med den. Det var for lige at få op frisket div formler at jeg søgte den.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis