tagpap

Hej gæve lds folk. Jeg har et hus som har fået nyt stål tag i 1996 og det er lagt ovenpå det oprindelige tagpap! Taget er efterhånden falmet en del (rød teglprofil) og jeg fik derfor en pris på at få det malet, hvilket egentlig var i et fornuftigt pris leje! Men et ståltag er ikke det store hit i min verden, hvertfald ikke på vores landejendom! Jeg har derfor overvejet om ikke jeg kunne renovere det tagpap som er under stålpladerne! Er kommet fremtil ved at læse herinde, at det burde være muligt at nøjes med at brænde et lag overpap ovenpå ( under forudsætning af at papets beskaffenhed tillader det) men ville det være en muligt at minimere opgaven ved at renovere det gamle uden at brænde nyt på? Skal der alligevel nyt på, så tager vi den store tur med lister! Håber der er nogen der har et kvalificerer bud:-)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, det gamle kan ikke reddes, men et nyt lag tagpap kan lægges henover.
Super. Tak for svaret koluda!:-) det bliver store omgang med lister og hele piv tøjet! Er egentlig også det jeg helst ville, så det passer ganske glimrende! Havde måske håbet på at det gamle kunne renoveres, men det handlede ene og alene om, at det så havde været så lille et projekt, at det var blevet realiseret i den næstkommende weekend! Lister og nyt over pap bliver nok tidligst en realitet om min. 1 år når mine øvrige projekter ebber ud:-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja, men så bliver det også godt, og lavet ordentligt, så må du "leve" med det grimme ståltag et år mere...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også