Tråden er låst

Låne eller leje en el-vandvarmer

Mens vi venter på en luft-vand varmepumpe har vi brug for at vaske os i varmt vand. Vores oliefyr er kaput og vi vil ikke sætte den i stand igen.
Vandvarmeren kan jeg slutte til og vi har 220 volt / 13 amp, det behøver ikke være det store anlæg.

Vi kan bytte, hvis du mangler et eller andet værktøj som du vil låne, så mail til mig, så finder vi ud af det.

 

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Før jeg fik et rigtigt badeværelse, blev alt det varme vand fremstillet i en stor gryde på komfuret ( gaskomfur ) og så stod den på elevatorvask i en balje på køkken gulvet.
Så se om du kan klare dig med suppegryden på komfuret de næste 14 dage
Jeg havde forventet et lidt mere seriøs svar, varmt vand fra vandkogeren, etagevask, megagryder osv er ikke løsningen for os, vi har prøvet det. Vi har 3 børn og udsigten til at vi får varmt vand om mindst 1,5 måned.

 

Hej.
Her rummer lageret både en vandvarmer, vi ikke bruger og en oliebrænder, hvis det er den, der er i udu. Kan ikke huske størrelsen på vandvarmeren, men det sådan en kubisk kase, så 40 - 50 l formodentlig.
Du er velkommen til at låne, men de står på Møn

Mvh

 varmetossen

Ikke så tosset et seriøs svar på tråden.
Jeg kontakter dig hvis det bliver aktuelt inden for få dage.

 

du kan osse købe en helt ny i harald nyborg på 30 l til knap 600 kr

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Annonce
Ikke så tosset. Tak for det

 

Hej.
De 30 l lærer selv en teenager at økonomisere med det varme vand i badet, så det sparer på sigt.

Hos en kammerat blev oprettet en 'klub 210'. I første omgang uden medlemmernes vidende. Det var de overnattende gæster, der tømte vandvarmeren om morgenen

mvh

 varmetossen

Ja een teenager kan let bruge halvdelen af vandforbruget, de 2 andre i husstanden var forældre. Det erfarede en af mine kollegaer.

 

Man giver teenageren 3-4 minutter til at blive vasket, hvorefter man lukker for vandet på hovedhanen.
Efter nogle få gange med denne kur, lærte jeg barnet at moderere sig. Det var herremorsomt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Da jeg skulle have flyttet mit oliefyr, for et par år siden, spurgte jeg den lokale vvsér om ikke han havde en el vandvarmer jeg kunne låne, det kunne jeg sagtens, jeg lånte en 60 liters, som han ovenikøbet monterede med nyt sikkerhedsagregat.
Da jeg leverede den tilbage, var det til min overraskelse ganske gratis, selv om han ikke havde lavet noget som helst, for mig i den forbindelse.
Så god servise fra en ellers ofte udskældt branche
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis