Beklæde pudset væg med gips

Hej

Jeg har en ret ujævn pudset endevæg i min stue, som jeg ønsker at få glat på en nem måde, grundet jeg vil have klistret fototapet på.

Væggen måler 250x400.

Kan man klistre eller skrue gipsplader direkte på, og er der noget man skal have med i tankerne?

Jeg har 4 fuga 1,5 moduls indmuringsdåser i vægen. Er det lovligt, bare at skære hul i gipsen, og sætte stikkontakter fast igen med afbryderskruer? 

På forhånd tak


Hej Jeg har en ret ujævn pudset endevæg i min... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvis det hele sidder fast så er det bare at smøre noget på køb det de billige steder som jem og fix der kan du få en spand for ca en hund stark og lignende tager 150 og op

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

hvis det hele sidder fast så er det bare at smøre noget på køb det de billige steder som jem og fix der kan du få en spand for ca en hund stark og lignende tager 150 og op

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
hvis det hele sidder fast så er det bare at smøre noget på køb det de billige steder som jem og fix der kan du få en spand for ca en hund stark og lignende tager 150 og op

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

hvis det hele sidder fast så er det bare at smøre noget på køb det de billige steder som jem og fix der kan du få en spand for ca en hund stark og lignende tager 150 og op

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

Hvad F.... har du indtaget NSX et godt råd, gør det aldrig igen det kan tage livet af dig
ved sku ikke hvad der lige skete der )

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også