Puch maxi K. Start Problemer Hjælp !!!

Hej mit navn er simon! For lidt over et år siden købte jeg en puch maxi af min chef og den kørte bare som en drøm. jeg kørte på den i 3 måneder ca. hvorefter mit gas kabel knak. Suk Suk Suk

Så tænkte jeg! Det prøver jeg sgu at lave selv. Det gik ikke skide godt. Så jeg fik en MEGET doven ven til at kigge på den og han kunne ikke rigtigt få noget til at virke. Jeg prøvede og prøvede men fattede ingenting. Jeg blev dybt irriteret over at ingen gad hjælpe mig. Og jeg havde ikke selv nogen som helst ide om hvordan det hele hang sammen. Så jeg valgte at stille den til side og bare glemme at den existerede. Købte en cykel.............

Og nu ca et halvt år efter har jeg så fundet maxien frem igen i håb om at jeg selv kan lærer at fixe den.. Til min store fortrydelse har den stået ude for uden karburator på. Det vil sige at den har fået vand ned i cylinderen osv.. 

Så jeg stillede den et tørt sted og prøvede at pillede top stykket af for at rense ind i cylinderen med en klud. Trykkede på kickstarteren for at få cylinderen til at køre. så jeg løbene kunne rense det værste vand af. Det stod på i nogle dage indtil jeg mente den var tør. Derefter moterede jeg en ny karburator af 100% samme slags en firkantet bing 12mm. Det lykkedes med stor succes syntes jeg selv. Men den vil stadig ikke starte. Nu har jeg så idag prøvet med et nyt tændrør men synes ikke rigtigt hætten passer så godt på. og den vil stadig ikke starte.. 

Har sågar prøvet at bruge moter start og det virker heller ikke..

Er der nogen der kan hjælpe mig med det her. Eller måske nogen der har et bud på hvad der kan være i vejen. Tænker selv på om jeg skal skille hele moteren fra hinanden. Og rense den helt igennem. Men det håber jeg virkelig ikke for jeg er en Sand moter mongol!! hehe

Anyway Jeg vil i hvertfald gøre hvad jeg kan for at få det til at lykkes denne gang.

Håber i kan hjælpe Hilsen knallert klovnen



Jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig her!!!!!!!!
Hej mit navn er simon! For lidt over et år siden... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det var så lidt.
held og lykke

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hvis der står vand i krumtaphuset, kan det lukkes ud ved at skrue drænbolten/skruen ud af bunden på krumtaphuset. Den er faktisk placeret der til nøjagtig det brug. Øh, dog er den ikke tiltænkt vand, men benzin og olie.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis