Ozon generator til at fjerne røglugt

Da vi har fået en lille røgskade pga blokeret skorsten står jeg og savner en ozongenerator til at tage lugten. Er der nogen der ved hvor i østjylland man kan leje sådan en? Har fundet en i Tarm... men det synes jeg er lige lovlig langt væk fra Djursland.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du ricikere vel også at der kommer til at stinke af BÆ når du låner den fra Tarm
Prøv den lokale brandstation, måske de har en sådan eller kan henvise dig til et sted.
Pas nu på det ikke regner den dag du tager der ned, der siges de jo at de får en "Tarmskyldning"
Altid noget at jeg ikke skulle hente den i Lem.
Skrevet af Tusse67 på 12 sep 2013 17:42
Altid noget at jeg ikke skulle hente den i Lem.


Når vi ser bort fra vittighederne; så må jeg gøre dig opmærksom på at ozon i større mængder er giftigt!!

fase
Annonce
Tak... Jeg er allerede oplyst om O3's harmfulde egenskaber. Det er en fri radikal... Og det er netop molekylets hidsighed der gør at det egner sig til lugtsanering... Og havde ikke planlagt at stå med snuden nede i apparatet, endsige være i stue med den.
En lille opfølger. Det virkede dæleme! Det er nu kun nær masseovnen man kan ane lidt røgluft efter 1 1/2 døgns brug af ozongenerator. Så ved man til næste gang huset fyldes med røg, at der trods alt er håb om at komme med lugten af lejrbål :-)
Endnu en statusopdatering: Ingen røglugt tilbage. Så hvis nogen søger på røglugt i forummet og finder denne tråd: For mig virkede metoden med nedvaskning af det der kunne vaskes ned og så efterfølgende at lade en ozongenerator stå i 1 1/2 døgn.
Hvor fandt du generatoren?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 09 okt 2013 20:49
Hvor fandt du generatoren?

Chr.

Jysk aircon der ligger i Tarm. De bruges vist mest i forbindelse med sanering af biler. Så tilsvarende virksomheder andre steder har lignende apparater.. Nu er det ikke for at reklamere tankeløst for den virksomhed... Men mere for at understrege overfor folk der eventuelt søger på lugtsanering, at jeg har fået en god oplevelse med en ozonfætter. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis