Forlængning af udhæng på tag

Hej!

Har kig på dette hus fra 1900 (se vedhæftede billed) og da det trænger til ekstra isolering og det er blevet tilrådet at det er udvendig isolering - uden dog at tage højde for at taget ikke har sønderligt meget ´"udhæng" (eller hvad det nu hedder det der rager ud fra væggen af taget).
Så ville høre om sådan en forlængning af udhænget på alle sider er noget man kan lave - evt. betale sig fra at få lavet???

Mvh
Anders


It's better to burn out than to fade away.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der undertag på huset... ?

For de ekstra tagsten liggende, så taget kan forlænges ?
Ved ikke lige ang. undertag endnu, da jeg først skal ud og se huset med mægler på torsdag - så jeg vender tilbage ang dette.
Forstår ikke lige helt andet spørgsmål - er det om der er ekstra tegl til overs?

It's better to burn out than to fade away.
Ja, forlænges taget, så skal der jo bruges tagsten til dette, og vil du have en større udhæng både langs stern og vindskeder, er det jo ret mange tegl du kommer til at mangle.
Nej der er så vidt jeg ved ikke tegl til overs og går ud fra det er den mindste del af regningen hvis der også skal isoleres udvendig.

Vender lige tilbage ang det med undertag.

It's better to burn out than to fade away.
Nå så har jeg været ude at kigge på det og ja der er undertag, men ved ikke lige hvad det har af betydning???

Ang. det med tegl'ene skulle være gamle - er det bare så der ikke er forskel eller???

It's better to burn out than to fade away.
Ja, ser jo ikke så pænt ud med nye tegl i kanterne.

Og at der er undertag betyder bare det er nemmere at forlænge, i forhold til hvis det var understrøget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis