Vinterkonservering af Volvo Penta MD6 Kombi på land! kimsekamse 83 2300 09-09-2013 13:07 Hejsa, Min båd er kommet på land, og før eller siden skal den jo vinterkonserveres. Da akslen jo roterer konstant når motoren er i gang, ødelægger jeg så ikke stævnrørslejet(tror jeg det hedder!?), når der ikke kommer vand tid det? Tak! 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
kimsekamse Trådstarter 83 2300 09-09-2013 13:41 Nej, det er en kombi.... Du kan ændre propellens stilling men ikke koble akslen fra.
finnband 494 2670 09-09-2013 19:43 Lidt usædvanligt. Spørg f.eks. Bent Jensen hos: AH Marine ApS Tlf: 72 47 69 03 [email protected] Finnband
Tuscarora 102 5000 09-09-2013 19:50 Hvis det er en vandsmurt aksel, burde det være muligt at sætte en vandslange på?