Vinterkonservering af Volvo Penta MD6 Kombi på land!

Hejsa,

Min båd er kommet på land, og før eller siden skal den jo vinterkonserveres. Da akslen jo roterer konstant når motoren er i gang, ødelægger jeg så ikke stævnrørslejet(tror jeg det hedder!?), når der ikke kommer vand tid det?

Tak!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan da vel sætte motoren i frigear !

Finnband
Nej, det er en kombi.... Du kan ændre propellens stilling men ikke koble akslen fra.
Lidt usædvanligt.
Spørg f.eks. Bent Jensen hos:
AH Marine ApS
Tlf: 72 47 69 03
[email protected]

Finnband
Hvis det er en vandsmurt aksel, burde det være muligt at sætte en vandslange på?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis