VW LT 35 motor

hej jeg har lt 35 motor hvor kileremmen er knækket på og så skal jeg har stille stemplerne og dem i toppen som jeg ikkelige kan huske hvad hedder rigtigt så de ikke smadre hinanden er der nogle der ved hvordan den skal stå for at komme til at kører igen HJÆLP
mvh lars
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis tandremmen er røget sammen med at den har kørt er der 99,9 % chance for at der er en eller flere ventiler der er bukket.

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Hej

Det er  IKKE  kileremmen men tandremmen og hvis den er knækket medens motoren var i gang har dine ventiler og måske stempler allerede taget skade  !!!

Gå på biblioteket og lån Haynes rep. håndbog til din bil - der står det beskrevet hvordan det hele skal indstilles - hvis det er en disel motor skal du mok ikke starte på det selv hvis du ikke har prøvet det før - der er en ekstra rem til diselpumpen !!!

Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
hejsa den var ikke startet da den røg jeg prøvede kun at starte den men så røg det nederste hjul af og remmen knækkede
mvh lars
hejsa den var ikke startet da den røg jeg prøvede at starte den men det nederste hjul røg af . det er en disel motor og jeg har ikke prøvet det før men tror jeg vil prøve at låne bogen har ikke bilen kun motoren da det er til min båd. der er kun røget en rem
Hej
selv om den ikke var startet kan den godt have ødelagt ventiler m.m. alligevel - hvis det er en disel er der en rem til disel pumpen i den anden ende af motoren ! er der det skal der specialværktøj til for at sætte pumpen i tænding når tandremmen er skiftet
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis