Ledningsnet Suzuki FZ50?!

Heej alle sammen. 
Har et kæmpe problem her.!!

det startede med jeg fik denne Fz'er hvilket har stået i årtier. den kunne ikke starte da jeg fik den men efter lidt pilleri kunne den starte igen men den kunne dog kun køre 20 - 30 meter så døde den igen men "der virkede lyset".
Så nu hvor jeg har fået den til at flyve og starter bare af at man kigge på den. har jeg nu fået et nyt problem som er at lyset ikke virker -.- 

Har forsøgt alt og har fået hjælp af en der skulle vide sådan noget men han viste ikke hvad problemet var selv om han lavte en fejl søgning..

så nu tænker jeg på at lave mit eget så det kun er for-/baglygte og tænding.
Uden alle de ubrugelig tilføjelser som "blinklys, horn, oliemåler, Bremselys, Batteri, F*** alle kontakter".. skal bare have det lys til at virke bare at man drejer på nøglen og træder på kickstarten.

overvejer snart at smide den i havnen men det lidt trist efter som den er ny malet og forholds vis "ny" af en 88'er at være er ved at gå helt ned efter at have brugt så mange penge på noget man alligevel ikke kan køre lovligt på og kan ikke betale sig at sælge den for det ville jeg miste på. regner ikke med folk gider give 6k for en fz'er hvor lyset ikke virker


Er der nogen i denne verden der kan hjælpe mig!!
Måske en tegning eller noget som jeg kunne gå efter? "IKKE SERVICE MANUAL"
Vil undgå alle de ledninger for at få den unikke udseende.

M.V.H. KTD 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
inden du smider den i havnen så byder jeg 100kr

 

Tja... Nu skriver du godt nok at du søger et ledningsdiagram, og ikke en servicemanual. Her får du dog begge dele.På side 77 i servicemanualen er der nemlig et ledningsdiagram.

Held og lykke med dit projekt

http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/suzuki_fz50_servicemanual_2.pdf

Runebune
Start fra en ende af. Pæren virker den? Lyser den hvis den får strøm helt ude i den anden ende. Prøv at give den strøm så der kommer forbrug på ledningerne. Nogen gange kan man godt måle gennemgang uden der er nok når der kommer forbrug. Kommer der strøm op til lyskontakten? Kommer der strøm ud hvis du prøver at give den strøm der oppe? Laver den strøm når motoren kører?


 

Hej

Har du fået lys på din maskine ??

Ellers vil jeg godt hjælpe dig - bare skriv event. en P.B.

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også