Hej forum
Jeg står og skal have skiftet skiver og klodser snart på bilen, og kom til at tænke på bremseskive mærker..
Jeg har altid været af den opfattelse at brembo er noget af det bedste man kan få, men nå jeg nu lige kigger på mister-auto.dk så koster
brembo kun 603 kr. for 2 stk. (har de mon en form for b-vare?)
Bosch koster 782 kr. for 2 stk.
Så er der et mærke der hedder open-parts der koster 916 kr. for 2 stk.
Umiddelbart kender jeg ikke OPEN-PARTS, men er det mon merprisen værd?
Eller skal man bare tage brembo som man nu engang kender..