Nye bremser..

Hej forum

Jeg står og skal have skiftet skiver og klodser snart på bilen, og kom til at tænke på bremseskive mærker..

Jeg har altid været af den opfattelse at brembo er noget af det bedste man kan få, men nå jeg nu lige kigger på mister-auto.dk så koster
brembo kun 603 kr. for 2 stk. (har de mon en form for b-vare?)
Bosch koster 782 kr. for 2 stk.
Så er der et mærke der hedder open-parts der koster 916 kr. for 2 stk.

Umiddelbart kender jeg ikke OPEN-PARTS, men er det mon merprisen værd?

Eller skal man bare tage brembo som man nu engang kender..

Mvh Mærsk

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har i 30 år brugt Brembo, og har aldrig været skuffet.

Med venlig hilsen
ktm

 

bosch laver ikke skiver - de køber dem. Brembo producerer dem

 

Så bliver det vist bare brembo :-)

Mvh Mærsk

"Bare" er okydoky

 

Skrevet af uldal på 10 sep 2013 21:55
bosch laver ikke skiver - de køber dem. Brembo producerer dem
Hej Uldal
Det er noget sludder du skriver   det er rigtigt at Bosch ikke selv laver skiver, fordi de for nogle år siden købte Girling fabrikkerne og derfor er Bosch produkterne  IKKE  Brembo !! som i øvrigt ellers er udemærkede produkter, men toppen er efter min
 ringe mening Ferodo
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Ikke sludder, blot dårlig skrivemåde. Bosch køber sine skiver og brembo støber. Ferodo er top,

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis