Udlandsk værktøj

Hej.
Jeg skal købe mig en skruemaskine, og vil egentlig gerne have en der holder længe. Den må gerne kunne holde til at bore også. Hellere købe det godt første gang, og slippe for at købe det igen: Derfor har jeg overvejet at købe DeWALT, men det er meget dyrt.
Hvis man vælger at købe den i udlandet kan man spare mange penge. Men de der er meget billige, som jeg har fundet, kræver 220V til opladeren, og ikke de 230V som der er i Danmark. Har det nogen betydning?
Mvh. Siirf
Hej. Jeg skal købe mig en skruemaskine, og vil... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
XL har en Dewalt professionel med 2 x 18 volt 3 ah  li-on batterier til 1799 incl moms
Extra batterier koster 499 incl moms.

Den er på forsiden af deres fødselsdagsavis
Jeg har lige købt en bosch PSR 18 V skruemaskine med lader og 2 batterier for 472 kr. med forsendelse hos Amazon UK , jeg skulle bare skifte den engelske stikprop ud med en dansk og jeg var "køreklar"...............jeg.var faktisk kun ude på at købe 2 nye 18V batterier til min bosch skruemaskine , de kostede 80 pund , men 2 batterier +lader +skruemaskine kostede 54 pund , det er jo skørt , men nu har jeg 2 maskiner 2 ladere og 4 batterier hvor de 2 noget nedslidt men de kan bruges................

   elektriker fra jævnstrømmens tid
husk når du køber aku så dør batterierne efter et par år uanset mærke og vejledene priserer kun vejledende har aldrig købt en maskine til de priser

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis