Hvor køber jeg dele til buskryder?

Hej

Jeg har en buskryder med en blue-wind motor på, den har sat sig og prøver at finde et nyt stempel, men syntes det er svært.
kan nogen hjælpe til hvor det købes?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad kostede den busk rydder fra ny ? det kan hurtigt blive dyrt at skifte reserve dele på sådan et redskab.
Det er en jeg har fået, og kom til at bruge ren benzin, så den skal luge have en ny prop.
prøv at søg på ebay.de

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hej.
Hvis du har fået den, så køb en ny.
Medmindre du virkelig har mod på tingene og den ligger i dele ude på bordet, kan du måske finde dele, men det er en øvelse for interessens skyld.

mvh

varmetossen

kan du evt smide et par billeder eller et link til maskinen.
Jeg har 2 motore liggende fra sådanne

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Annonce
Skrevet af scheel på 03 sep 2013 15:09
Hej

Jeg har en buskryder med en blue-wind motor på, den har sat sig og prøver at finde et nyt stempel, men syntes det er svært.
kan nogen hjælpe til hvor det købes?

Jeg plejer simplethen, at google produkt nummeret og så kommer der som regel flere forhandlere frem og så er det bare, at vælge. Der kan være forskel i pris og porto.

Første hus nogensinde. Fra 1912. Regner med at være færdige om ... dum dum de dum, tjaah....
da min far fik ødelagt sin Tecumseh snelynge hjalp jeg ham med at få fat i nyt stempel, ringe og lejer via et site der hedder http://www.partstree.com, måske du kan finde den del du mangler der. bare en ide.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af scheel på 03 sep 2013 19:20
Det er en jeg har fået, og kom til at bruge ren benzin, så den skal luge have en ny prop.

Så er det jo ikke bare stemplet men også cylinderen du skal have skiftet. Det kan overhovedet ikke betale sig.
Cyl fejler intet. Så det bør kunne betale sig
for at vide om noget kan betale sig, må vi vel have nypris på buskrydder og pris på reparation heraf.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis