Lukning af aftræk til tørretumbler

Hej,

jeg har købt en kondenstørretumbler, der skal erstatte vores 18 år gamle aftrækstørretumbler. I den forbindelse har vi ikke længere brug for aftrækket ud gennem muren. Aftrækket er et 110 mm PVC rør med en galvaniseret stålrist presset ind i røret fra udesiden. Hvordan lukkes sådan et aftræk forsvarligt af?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har 3 - 4 sten - så få enten en murer til at mure hullet til udefra - eller gør det selv - stop lige lidt isolering i hullet først. Jeg tror jeg fik en regning på 0,5 times arbejde + lidt mørtel for at få det gjort - jeg havde så selv sten,der passede. Lukkede selv hullet inde med et par fliser ( det var flisevæg i forvejen. )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak for de gode svar. Jeg har ingen sten liggende så det blev til en dækplade og noget isolering i røret.
Hos os brugte vi aftrækskanalen til ny katte ind og udgang, perfekt med en lille tilbygning uden på huset, med isolering, så der ikke slipper for meget varme ud. Indvendigt er der monteret kattelem med chip, så det kun er vores katte der har glæde af indgangen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis